Monday, April 20, 2009

友谊日之落叶。归根

终于过了,辛苦了那么久,终于在今天把表演呈现给大家了...没有很开心,因为做的不是很好,比彩排还差...很伤心...真的...没有人会知道...我真的很在意这个表演,希望把它做到最好,可是我却没把它做好...每个人都说好,但我真的不觉得好,心里一直被拉着,真的很失望...我哭了...这是我能为学会付出的方式,但我却做不好...今天替大家绑的头发真的是不能上台的,一点水准也没有...我真得就像你们所说的??一点长处也没有??

真的很伤心,为了这个表演我跳到脚受伤了还是继续跳,可是出来的结果却是这样...跳个人舞时真的不懂自己在做什么...练了那么久的动作却是做到最丑的一个...我真的不知道该说自己什么了...真的很对不起...

看到大家今天那么卖力地为这个活动付出,看到大家玩得那么开心,
真的很开心...友谊日的筹工委们你们是最棒的!!!希望还会再学会里看到大家...加油咯...^^

白蛇姐姐,你真的很努力,大家都看到了你的努力与进步,继续加油吧...你行的!!

11 comments:

Anonymous said...

你做得很好了。
我们没认为你很差,继续加油!
小民

yAYa said...

谢谢你哦...

Anonymous said...

hey gal ,
no matter u think is good or bad , just do ur best lo ...
since u try ur best dy , is ok liao ..

if think tat u're not good enough then next time just do it again la ..
we are still is a student , joining in a society is for us to learn things ,if make mistake , or 跌倒了,再爬起来,再跌倒了,再爬起来...

no one is perfect in this world, no need to keep in heart on what ppl say to u , especially those unhappy stuff ..

Kling said...

那天忘记赞美你。。 以一个从来没有看过彩排,一个对舞蹈与戏剧完全没有概念的人(就是我)的角度来看,你们真的跳舞与演绎得很好,很传神。最重要的是在表演的时候,能够看到你背后付出的努力。多数的观众都是我这类型的,所以我的赞美就代表了大家的赞美。哈哈!

我是凯玲。

yAYa said...

谢谢你们,其实真的很佩服你们能够一路这样走来,我发现自己真的不行,我真的很想放弃...

cheng said...

haha.. that night musical drama really not bad lar.. as what i see,(i got see rehearsal) all performer done their part very good and perfect.. If want me to state a problem, is just those technical problem a lot, lighting oso too fast off sometime. But performer are error zero.. well done!

yAYa said...

anyway, thx for ur support...we will perform the musical drama again, so we will do our best for the last performance...^^

Anonymous said...

yeah~~ another performance.. must gambateh yea... can c bing ling, eric n u put lotz of effort in tat performance.. next week will be our last effort luu.... doing workshop 4 u all again...

shindee~

yAYa said...

sure will add many many oil d...haha^^thx u all coz gv me this opportunity to perform...

sherlyn said...

i got see the video~ u both done quite well ar..hehe sont worry la gal~ i know la...cz me too~ i always like tat too de~ ha ppl said tat i perform quite well d but i still sad cz i feel tat i m not perform well...hehe no prob de la! u really done well n i was shock cz u really improve a lot! ha jia you jia you

yAYa said...

hehe...thx u...i will add more oil d..^^